הצטרפו אלינו

נכנסים לעידן חדש של צמיחה והצלחה – עם הצטרפות אלביט מערכות לפארק

28 פברואר, 2023

אלביט מערכות, ברוכה הבאה! אנחנו שמחים להודיע על הצטרפותם של צוות מאמנים בחטיבת כלי הטיס באלביט מערכות למתחםWorkport  בפארק הייטק צפון.

אלביט מערכות היא חברה עולמית מובילה המתמחה במגוון טכנולוגיות ומערכות מתקדמות בתחום הביטחוני הצבאי והאזרחי. לחברה היסטוריה ארוכה של פיתוח טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, תוך התמקדות בחדשנות ובמו”פ. אלביט מערכות היא הבחירה של ממשלות וארגונים רבים ברחבי העולם, הנהנים מהמגוון הרחב של מוצריה ושירותיה, החל ממערכת צבאיות לכלי טיס ולכוחות היבשה ועד לאבטחת סייבר והגנת גבולות.

כחברה חדשה בפארק ההייטק, צוות בחטיבת כלי הטיס אלביט מביאים עמם שפע של מומחיות , ניסיון וחדשנות. 

בנוסף לשלל הטכנולוגיות המתקדמות שאלביט פיתחה, היא ידועה במחויבותה העמוקה למחקר ולפיתוח. היא מעסיקה מהנדסים וחוקרים העובדים על פיתוחים בחזית הטכנולוגיה העולמית, וממשיכה לתור בהתמדה אחר דרכים להניע ולחולל שינוי בעולם.

אנו שמחים שאלביט מערכות היא כעת חלק מהקהילה שלנו, ומצפים בהתרגשות לשותפות מוצלחת וארוכת שנים. 

עם הצטרפותה, אלביט מערכות תיהנה מאחד היתרונות המרכזיים שפארק ההייטק שלנו מציע – גישה למאגר גדול של אנשי מקצוע מוכשרים ומיומנים במגוון תחומים. 

איזון בין עבודה לחיים אישיים- חברות רבות בפארק מאמינות בנוחות שמאפשרת עבודה קרוב לבית, ואנו מאמינים כי זהו יתרון אטרקטיבי במיוחד עבור אלביט המעוניינת לגייס ולשמר עובדים איכותיים.

אלביט תהיה חלק מקהילה של חברות החותרות למצוינות. אווירת שיתוף הפעולה השוררת בפארק ההייטק שלנו מעניקה לחברות הזדמנות לחלוק רעיונות, משאבים ומומחיות ויכולה להוביל לשותפויות מרגשות ולפיתוחים חדשניים.בימים אלו צוות המאמנים הצפוני של אלביט מקים בפארק הייטק צפון את הפרויקט הראשון, נאחל להם בהצלחה רבה😊.

הירשמו לניוזלטר שלנו

קבלו מדי חודש למייל שלכם חדשות ועדכונים על פעילות בפארק.

    אנו משתמשים בפרטים ליצירת קשר שנתתם כדי לעדכן אתכם על תכנים, מוצרים ושירותים רלוונטיים. תוכלו להסיר את שמכם מרשימת דיוור זו בכל עת. לפרטים נוספים, עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

    רעיונות משותפים מניעים אותנו קדימה